Hello There, Guest! Login Register

 We have recieved 6% of our goal ..
Support AMF if you can. We want to make it a better place but we need your support, to achieve that.

NBF is up!|Securing your account in AMF|Dark and light theme changer|Forum games post count

Topics MONTH.......START!

  • 0 Vote(s) - 0 Average


Star_Of_Hope Offline Akatsuki
******
Akatsuki
Posts:5,415 Threads:568 Joined:Jun 2014 Reputation: 44
Mood: None

Bounty : 93,312.99$
10-02-2014, 02:08 AM #11
(10-02-2014, 02:03 AM)Zero Wrote:  
(10-02-2014, 01:06 AM)Star_Of_Hope Wrote:  Well,but we can have more topics to discuss.Isn't that right?And we have one month to do this.In other words 4 new threads every day(by one member)

But like 4 per day for 30 days is way too many....and thats just one person O_O don't you think? i mean like if they have nice things to talk about then its fine make a thread....but making so many threads just for the sake of making threads is ....i don't know. its pretty much spamming...gonna be hard to find the threads we actually wana take part in with so many random threads popping up at every moment. plus popularity isn't urgent is it? as long as we have everyone here we'll get by in the mean time Smile maybe like 6 per month per person if you have to

Well,then there is the other alternative, 250 posts Grin

[Image: 6bc972f0df4d014940d3f6dfd1a3a9be.png]]

Zero Offline Skilled
*****
NBF member
Posts:328 Threads:4 Joined:Jun 2014 Reputation: 19
Mood: None

Bounty : 4,121.36$
10-02-2014, 02:11 AM #12
(10-02-2014, 02:08 AM)Star_Of_Hope Wrote:  Well,then there is the other alternative, 250 posts Grin

lol yeah i just read that now XD ma bad

[Image: J7iX6dE.png]

Star_Of_Hope Offline Akatsuki
******
Akatsuki
Posts:5,415 Threads:568 Joined:Jun 2014 Reputation: 44
Mood: None

Bounty : 93,312.99$
10-02-2014, 02:13 AM #13
(10-02-2014, 02:11 AM)Zero Wrote:  
(10-02-2014, 02:08 AM)Star_Of_Hope Wrote:  Well,then there is the other alternative, 250 posts Grin

lol yeah i just read that now XD ma bad

You could give it a try too Grin

[Image: 6bc972f0df4d014940d3f6dfd1a3a9be.png]]

Zero Offline Skilled
*****
NBF member
Posts:328 Threads:4 Joined:Jun 2014 Reputation: 19
Mood: None

Bounty : 4,121.36$
10-02-2014, 02:14 AM #14
(10-02-2014, 02:13 AM)Star_Of_Hope Wrote:  You could give it a try too Grin

hmmm i might, but its exams now so i can't make promises x(

[Image: J7iX6dE.png]

Star_Of_Hope Offline Akatsuki
******
Akatsuki
Posts:5,415 Threads:568 Joined:Jun 2014 Reputation: 44
Mood: None

Bounty : 93,312.99$
10-02-2014, 02:15 AM #15
(10-02-2014, 02:14 AM)Zero Wrote:  hmmm i might, but its exams now so i can't make promises x(

According to clara "zero can't do this in a million years" but I would, still like to encourage you Grin

[Image: 6bc972f0df4d014940d3f6dfd1a3a9be.png]]

Zero Offline Skilled
*****
NBF member
Posts:328 Threads:4 Joined:Jun 2014 Reputation: 19
Mood: None

Bounty : 4,121.36$
10-02-2014, 02:18 AM #16
(10-02-2014, 02:15 AM)Star_Of_Hope Wrote:  
(10-02-2014, 02:14 AM)Zero Wrote:  hmmm i might, but its exams now so i can't make promises x(

According to clara "zero can't do this in a million years" but I would, still like to encourage you Grin

LMAO dammit XD that sounds just like her .....and just like me ._.
errr....ok i try. but my exams end close to the end of october so i need some kind of handicap x) like get 150 posts and a few threads lol

[Image: J7iX6dE.png]

Star_Of_Hope Offline Akatsuki
******
Akatsuki
Posts:5,415 Threads:568 Joined:Jun 2014 Reputation: 44
Mood: None

Bounty : 93,312.99$
10-02-2014, 02:19 AM #17
(10-02-2014, 02:18 AM)Zero Wrote:  
(10-02-2014, 02:15 AM)Star_Of_Hope Wrote:  
(10-02-2014, 02:14 AM)Zero Wrote:  hmmm i might, but its exams now so i can't make promises x(

According to clara "zero can't do this in a million years" but I would, still like to encourage you Grin

LMAO dammit XD that sounds just like her .....and just like me ._.
errr....ok i try. but my exams end close to the end of october so i need some kind of handicap x) like get 150 posts and a few threads lol

We can make exceptions for hard workers.Isn't that right @[Claraviolet] @[Shaurya]?
How about 150 posts and 25 threads?

[Image: 6bc972f0df4d014940d3f6dfd1a3a9be.png]]

Zero Offline Skilled
*****
NBF member
Posts:328 Threads:4 Joined:Jun 2014 Reputation: 19
Mood: None

Bounty : 4,121.36$
10-02-2014, 02:22 AM #18
(10-02-2014, 02:19 AM)Star_Of_Hope Wrote:  We can make exceptions for hard workers.Isn't that right @[Claraviolet] @[Shaurya]?
How about 150 posts and 25 threads?

hmm in 14 days.....seems doable Grin

[Image: J7iX6dE.png]

Star_Of_Hope Offline Akatsuki
******
Akatsuki
Posts:5,415 Threads:568 Joined:Jun 2014 Reputation: 44
Mood: None

Bounty : 93,312.99$
10-02-2014, 02:33 AM #19
(10-02-2014, 02:22 AM)Zero Wrote:  
(10-02-2014, 02:19 AM)Star_Of_Hope Wrote:  We can make exceptions for hard workers.Isn't that right @[Claraviolet] @[Shaurya]?
How about 150 posts and 25 threads?

hmm in 14 days.....seems doable Grin

Topics MONTHGrin

[Image: 6bc972f0df4d014940d3f6dfd1a3a9be.png]]

Zero Offline Skilled
*****
NBF member
Posts:328 Threads:4 Joined:Jun 2014 Reputation: 19
Mood: None

Bounty : 4,121.36$
10-02-2014, 03:41 AM #20
(10-02-2014, 02:33 AM)Star_Of_Hope Wrote:  
(10-02-2014, 02:22 AM)Zero Wrote:  hmm in 14 days.....seems doable Grin

Topics MONTHGrin

oh, 14 days is the amount of time i have after exams i mean hehe

[Image: J7iX6dE.png]








Possibly Related Threads...
Thread / Author Replies / Views Last Post
54 Replies 4,660 Views
Last Post by Star_Of_Hope
02-16-2015, 05:07 AM

Users browsing this thread:1 Guest(s)

Donation's plugin by Naoar.com